Še o knjižnih moljih :-)

Vedno znova, ko ugotovim, da imam čas za branje, ostanem brez idej, katero knjigo vzeti v roke. Pa sem sklenila, da napišem en seznam knjig, ki sem jih že prebrala in tistih, za katere sem slišala, da so res dobre, pa še niso prišle na vrsto. Da naslednjič, ko se zvečer usedem na kavč, ne bom samo gruntala, kaj bi brala, ampak bom res brala 🙂

Torej, knjige, ki sem jih že prebrala in bi jih z veseljem priporočila drugim in morda še sama še kdaj vzela v roke:

Odpusti mi Nataša (S. Kurdakov) – leposlovje
Za ducat ceneje – lahko, prijetno branje
Desiree (A. Selinko) (moja naj naj naj knjiga že od najstniških let naprej – do Jožefa sem jo vsako leto prebrala 1x – na dopustu) – leposlovje
Tisoč veličastnih sonc
Tek za zmajem
Alamut
Momo – pravljica tudi za odrasle – o sivih možeh, ki nam kradejo čas
Hvalnica družine Trapp (po tej knjigi je bil posnet film Moje pesmi, moje sanje)
Potem pa bolj “strokovne”:
Globine, ki so nas rodile (A. Rebula) – super!!!
Otroško spanje, brez joka v sanje (E. Pantley) – pri nas se je odlično obnesla
Karkoli mi pride pod roke od M. Montessori (Srkajoči um, Skrivnost otroštva) in o montessori pedagogiki
Montessori from the start (P. Polk Lillard)
Moj prvi dojenček – knjiga pride prav pri vsakem, ne samo pri prvem
Skozi nosečnost z Jezusom
Znanost o vzgoji (res fajn)
Knjige, ki si jih želim prebrati:
Bela kot mleko, rdeča kot kri
Vse, kar diha
še več literature od M. Montessori (za začetek Child in the Family) in montessori pedagogike
Z otrokom lahko sodelujemo (E. Pantley)
J. Julla – imamo kar nekaj knjig doma, pa ne pridem do tja
Perfect Parenting (E. Pantley)
Otroci so tega vredni
Blagor ženskam (A. Rebula)
Modrost rojevanja
Dva koraka po mokri mivki
Teologija telesa
Brez očeta
Brez matere
Brez otrok
Prva damska detektivska agencija
Vzgoja za nebesa
Neslišno hrepenenje
Najina ljubezen
Rahločutnost do otrok
Me imata kaj rada
Otroci so iz nebes
Vzgoja sinov (morda nekoč tudi Vzgoja hčera?)
Dobijo psički v nebesih peruti?
Bom pa hvaležna za vsak predlog in dopolnitev tega seznama 🙂

Komentiraj